årets julklapp!

Alla verkar tro att spikmattan är årets julklapp! men så är inte fallet,
Klicka på länken nedan så kommer du till årets julklapp ;)

http://www.spelbutiken.se/catalog/minisite/new-super-mario-bros-wii

Jag har önskat mig denna utav min man :)

I övrigt har jag önskat mig presentkort på Hobby Glädje (blir sista gången jag handlar där)
(Eller om det får bli Hildas Rum, jag vill ju igentligen Hildas rum!)
Men jag ska köpa mig en scrapbooking väska från Panduro.
Och alternativen är:

1. Åka till göteborg och hämta den på Panduro
2. SKicka efter den och betala en 59 kr i frakt
3. Köpa något på HG för sista gången (alltså väskan), och använda presentkortet jag ev fick i julklapp.....
Vad tycker DU?
lägg gärna en kommentar :)


 


    Det är ganska många som har börjat sälja dessa väskor i liknande former men Panduros väska är bäst!Mest fack och mest praktiskt! Jag ska ha den när jag åker iväg och pysslar, men även för att kunna stuva undan saker hemma.


    Over And Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0