en helg full med upptåg :)

I fredags va jag ledig :)
jag satt ca 5 timmar och gjort kort, julkort till mig och sånna jag fått på beställning :)
och nu är jag ääääntligen klar med julkorten (har gjort ca 35 st som jag själv ska skicka....)

på kvällen va det tonår och vi hade det årliga julbadet på....
ww.rosenlundsbadet.se/ 
vi va iten så många men det va kanon kul!
Tobbe vann rutshe bane tävlingen på 8.40 sek, stort grattis!

i lördags jagade vi, det va akka som fick börja.
hon drev en räv i 45 minuter som min bror tomas till slut fick skjuta.
Jätte kul, då vi än så länge bara skjutit rådjur för akka... och nu när hon snart fyller 6 år (den 22 dec) så kommer hon inte ändra sin jaktstil något så nu är det fritt fram för både räv och hare :)

Räv - Vulpes vulpes

Vi jagade fram till ca 15.00 och sedan va det mioddag och hem!
Kl. 16.45 va stod jag på swebus express depå uååe på Axamo :)
det va julbor till hemlig ort (men jag hade räknat ut att det skulle bli Sandsjöforsvärdshus!)

http://www.sandsjo.se/ Maten får 5 av 5 möjliga stämplar, det va kanon gott! å mycke mat!!!

idag söndag blev det sovmorgon.
sedan blev det ett besök på Media Markt tillsammans med Patrik (min svåger) och vi köpte Flickan som Lekte med elden.
vi har sett den på bio men den är ett måste i filmhyllan (just nu har sväfar o svärmor filmen)
SF Bio: Flickan som lekte med elden

Efter Media Markt så blev det http://www.restaurangshanghai.com/ *mums*
Mätta o goa åkte vi hem, tobbe fixade lite på kontoret, sedan hämtade han Patrik och vi kollade på den nyinköpta filmen.


Just det! jag har ju gjort en stek under eftermiddagen/kvällen oxå.
visst är jag dukitg ;)


Och vi kom nyss hem från Konsum, handlade lite inför veckan

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0