fredag = en lugn hemma kväll!

WALLANDER - SKYTTEN 
WALLANDER - SKYTTEN
En prickskytt håller Ystad i skräck och hans offer är personer som har anknytning till en juvelkupp. Snart förstår Wallander att det finns kopplingar till en kriminell organisation.

I ett misslyckat försök att skjuta de två sista som är kopplade till kuppen dras Wallanders kollega, Pontus in i en jakt på liv och död. Wallander tvingas nu leda en utredning i vilken skyttens lista har utökats med ett namn - Pontus Ung.

Denna veckan har både Torbjörn och jag haft fullt upp. Vi har inte haft en kväll som vi varit hemma båda två *saknar honom* så ikväll blir det film och mys i soffan *längtar* Jag har hyrt Wallander Skytten som kom ut den 16 december så den ska vi se (om vi inte somnar innan dess...) i morgon ska jag göra julgodis, städa och handla klart julklapparna :) Åsa kommer ev och lämnar min ögonskugga och vi kommer gå igenom lite ny makeup *kul*

Ska besöka Anna K idag och köpa tre special julklappar :)
http://www.annak.nu/

Anna K har ju även smycken från http://www.zizdesign.se/ och de är underbara!
Men jag kan ju inte köpa på mig en massa smycken bara för de är fina!
Får önska mig ett smycke i födelsedagspresent :)


Over And Out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0