grymt kallt på jobbet....

Varsel for Jönköping torsdag 03.12.2009

Dagtid kl 14 – kl 18

Lettskyet
-1° Flau vind, 1 m/s fra øst-sørøst

Lettskyet. Flau vind, 1 m/s fra øst-sørøst. 0 mm nedbør.

Kveld kl 18 – kl 24

Snø
-2° Svak vind, 3 m/s fra øst-sørøst

Snø. Svak vind, 3 m/s fra øst-sørøst. 0,8 mm nedbør.

Varsel for Jönköping fredag 04.12.2009

Morgen kl 6 – kl 12

Skyet
Svak vind, 3 m/s fra sørøst

Skyet. Svak vind, 3 m/s fra sørøst. 0 mm nedbør.

Dagtid kl 12 – kl 18

Skyet
Svak vind, 2 m/s fra sørøst

Skyet. Svak vind, 2 m/s fra sørøst. 0 mm nedbør.

Kveld kl 18 – kl 24

Skyet
Flau vind, 1 m/s fra øst-sørøst

Skyet. Flau vind, 1 m/s fra øst-sørøst. 0 mm nedbør.

Så här skriver www.yr.no om vädret i Jönköpings området....


Jag fick 2 kort beställningar under gårdagen så det fick bli ett besök hos....
http://www.westersartistmaterial.se/artistmaterial.htm
....... på lunchrasten.
Det ska bli ett Grattiskort och ett Dopkort, spännande!
De har bestämt färg och jag fixar resten ;)

I morgon är jag LEDIG!!! ska pyssla hela dagen, har ca 40 julkort som jag måste får gjort....
Men det löser sig :)

I morgon kväll ska vi och bada med Tonår :)
Kolla gärna in den nya webb-sida :)
http://www.huskvarnaallianskyrkasungdom.se/


Nähe, nu ska Carola och jag fika lite :)

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0