hur blir vädret i jul?

Mandag
21.12.2009

Snø
-1° Svak vind, 2 m/s fra sør-sørøst

Snø. Svak vind, 2 m/s fra sør-sørøst. 2,0 mm nedbør i døgnet.

Tirsdag
22.12.2009

Snø
Svak vind, 3 m/s fra sør-sørøst

Snø. Svak vind, 3 m/s fra sør-sørøst. 0,9 mm nedbør i døgnet.

Onsdag
23.12.2009

Snø
Lett bris, 5 m/s fra sør

Snø. Lett bris, 5 m/s fra sør. 9 mm nedbør i døgnet.



Detta är julveckans väder enligt www.yr.no och jag hoppas innerligt på en del snö nu innan jul och under julen :)
Jag blev jätte glad när jag kom ut idag och insåg att det va lite snö på marken!

Knäck-kola  i morgon är jag ledig :) ska ta lite sovmorgon och sedan ska jag göra julgodis och städa lite.... Det blir Leilas rocky road, knäck,chokladtryffel, chokladcrisp och ischoklad :)

En del ska jag ta med ner till svärmor o svärfar på julafton, en del ska jag ta med mig upp till mamma o pappa och lite ska vi ha på uppesittarkvällen, dagen innan julafton, när vi spela Bingo Lotto med Robban & Eva :)


 I år ska jag inte grilljera någon skinka.
Vi äter ju aldrig upp hela och både jag och torbjörn lär få äta skinka ändå :)


Här kommer ett tips på tidsfördriv....
http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.html

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0