ikväll blir jag rik ;)

Vilket underbart väder att vakna upp till!

Jag va helt själv när jag gick mellan husen till min snötäckta bil :)

Passade på att tanka påväg till jobbet så jag slipper det när jag slutat....
Ska till Huskvarna och köpa en julklapp och sedan blir det ett besök på Huskvarna Hund och Katt :)
Jag ska självklart köpa julklappar till mina tre små taxtjejer Molly (snart 9 år), Akka (6 år och 1 dag) och
Yra (8,5 månad)

Efter julklappsinhandligen så blir det Ica, ska handla lite käk till kvällens uppesittarkväll :)
http://www.tv4.se/2.745/bingolotto 

Vi har som tradition att vi "firar" uppesittarkvällen tillsammans med robban och eva, vartannat år hos mig och tobbe och vartannat hos robban och eva och i år ska vi vara hemma hos oss :) 
Det blir varma mackor och kex/ost bricka....
(bilderna kommer lite senare)

Så ikväll ska jag bli rik :) det vore bra med en vinst som täckte ett husköp, en Maclaren SLR (till mig) och lite annat smått o gott.... en Krighof drilling kanske?!?!

Efter det ska jag hem och baka ytterligare en tårbotten till julafton, det gick sådär igår.... men till slut fick jag ihop första tårbottnen i alla fall... Jag hopaps hinna med ett besök i badkaret oxå innan robban och eva kommer vid 18.30. Men det återstå att se.... Just det, ska köpa två blommor oxå så jag är nog tvingad upp till a6 idag :( 

Så det är tur att jag slutar 13:40 idag!!!!!



Här kommer vädret inför morgondagen JULAFTON!!!! *jippie* julkänslorna kom med snön....

Morgen kl 6 – kl 12

Skyet
-2° Svak vind, 3 m/s fra sør

Skyet. Svak vind, 3 m/s fra sør. 0 mm nedbør.

Dagtid kl 12 – kl 18

Skyet
-2° Svak vind, 3 m/s fra sør

Skyet. Svak vind, 3 m/s fra sør. 0 mm nedbør.

Kveld kl 18 – kl 24

Delvis skyet
-4° Svak vind, 2 m/s fra øst-sørøst

Delvis skyet. Svak vind, 2 m/s fra øst-sørøst. 0 mm nedbør.



Over And Out!

dax för en kopp kaffe utan mjölk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0