Tandlösa Tedenby....

Huvudnyhet om blickar kunde döda.....

Jag såg inte matchen igår, men jag tror inte att jag missade något....
Jag jobbade 9.30-19 å sen åkte jag till kontoret o hjälpte svärfar, när jag va klar så
va jag rätt trött o hungrig.... Fick erbjudande om att kolla på hockeyn hos svärmor o svärfar
å äta räkor men jag tackade nej, åkte till Ica och köpte grillkorv o bröd till mig o tobbe.
Det fick bli Ullared istället, inget jag ångrar nu i efterhand....

Läste att Tedenby fick en klubba i ansiktet som slog ut tänderna på honom.....
*ont*

Men 2-5 till Hv, va hände? hade de inte på sig skridskorna?
Laget i säg har ju uttalat att de inte höll ihop kedjan och därav de onödiga målen...


Idag jobbar jag 8-18 sen ska jag till mamma o pappa. Brossan Tomas ska hjälpa mig och byta till vinterdäck....
 
 så här kommer det se ut (inte)

Over And Out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0