tävling med kollegan...

........... och jag leder :) och det har jag gjort sedan vi öppnade växeln vid 08.00 så tack alla som ringde in och köpte biljett av mig :)

ikväll ska jag o min älskade man på bio, Ice age 3 :) jag ville först gå på falk men tobbe ville ice age så det blev så.
så det får bli falk nästa gång, vi har bokat in plus sätena, skönt med benutrymme o lite mer armutrymme.... jag fick ett presentkort på jobbet som gällde en biobiljett så jag fick gå gratis! (men jag fick betala min mans)

i morgon är jag ledig så då ska jag packa inför Tjörn o ev göra en stek eller rostbiff...
kanske ska tvätta lite oxå... (om jag orkar) ska ev äta lunch hos svärmor.

ha en fortsatt bra dag!
// Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0