fredag med köttbullar i lunchlådan :)

http://www.jnytt.se/nyhet/27695/thomas-fran-kaxholmen-skot-besten-pa-190-kilo


Thomas och galten

Hade jag våga skjuta denna 190 kg;s galt?
Nja, tror knappt det.....
Men ett stort grattis till skytten!

Klicka för stor bild
Igår va en stressig dag, det va lugnt på jobbet men jag satt och funderade över allt som skulle
göras när jag kom hem....
slutade 19.00 sen skulle jag handla, åka och träna 19.30 steka köttbullar på 1,5 kg köttfärs och göra kladdkaka (blev 2 st) men jag han med allt!
Först funderade jag på att hoppa över träningen men då hade jag barablivit irriterad på mig själv, det va jätte skönt att träna!
Och köttbullarna blev kanon goda, det blev dagens lunchlåda med stuvade mackaroner *mums*

Ikväll blir det Stå Up på Tonår
http://www.jokercc.se/
Torbjörn kusin, Jesper kommer till Tonår och ska få oss att dra på smil-banden ;)
Sedan blir det gott fika (som vanligt) och en avslutning.

Nähe, over and out,
Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0