planerar lite inför nästa lördag....




Fri

 





Nästa Lördag ska vi fira Eva *hurra hurra hurra* och vi har länge pratat om att "vi skulle ju ha en Tapas kväll"....
å nu funderar jag på att överaska Robban 0 Eva med en Tapas kväll nästa lördag. Samtidigt som vi firar evas födelsedag :)

Jag har hittat några goda tapasrecept, men har Du tips så tar jag taxamt emot det! :)

För överigt mår jag illa och har ont i huvudet (bivärkningar från svin-sprutan!?!) men men det är bara att bita ihop! Ska ju jobba hela helgen....


Och idag får http://www.sandys.se/ stå för lunchen.
Det får bli en bakadpotatis, har fått tips om att den ska vara god och det ska vara massa sallad till = göööt!


Over and Out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0