söndags/fars-dags middag hos mamma o pappa.....

Idag va det partaj hos min svåger Patrik, han fyller 25 (27) idag, Stort Grattis Patrik!
Så här såg jag ut igår, upp-piffad o fin
 

Det va trevligt, synd bara att många gick så tidigt!

Idag va det barnvälsignelse i kyrkan och en gospelkör sjäng, kanon bra!
Efter det så blev det sönsgdas-fars dags middag hos mamma o pappa :)



Jag hade så klart gjort ett kort till papap (finns nedan)
och mamma hade gjort äldstek och ungsbakade rotfrukter *mums*
sedan blev det lite kräftor och en farsdags tårta.
5 av 5 möjliga stämplar!

Nu blir det slappa en liten stund för vid 18 ska vi träffa en liten casper :)
Min kompis Sofia och hennes sambo Jhurmie fick en liten grabb för ca 1 månad sedan *myyys*
Vi har köpt en dress till lille man (hoppas de kommer gilla den)


Tänk va små de är!

Ha en bra söndags kväll, i morgon ska jag träna!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0