Wallander, Läckan 4,5 stämplar av 5 möjliga

WALLANDER - LÄCKAN

Igår va jag rätt hängig, ont i huvudet och mådde illa, kände mig orkeslös.
Så jag beslutade att jag skulle stanna hemma från Tonår, och så blev fallet.
Det blev film i soffan Wallander, Läckan. Den va riktigt bra, får 4,5 av 5 möjliga stämplar :)
Så denna rekomenderar jag varmt!

Idag känner jag mig bättre, började dagen med 2 ostmackor och oboy på jobbet.
Snart är det dax att öppna.... vid 09.00 kommer Emelie :) (www.emeliehagstrom.blogg.se)

Och under dagen räknar jag med att Lennart kikar förbi och hämtar kortet han beställt.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Karin!

Tack för det superfina kortet! Va glad jag blev =)

Roligt att hittat till din fina blogg, massa roligt här ju =)

Kollade på påsar och det fanns ju ej i precis den stl du ville utan det får ju isf bli som du sa 18x25..

Men vill du att jag ska ta hem så gör jag det så du får väl bestämma om du vill det eller om du kollar om du hittar någon annan stans. Men som sagt jag gör det gärna...

Hör av dig!

Kram Angelica på "Hildas" =)

2009-11-21 @ 12:06:14
URL: http://www.angelicascrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0