filmen får 4 stämplar utav 5

den första Johan Falk filmen va helt klart bäst men den här va helt okey den oxå :)

idag har jag jobbat (och jobbar fortfarande) 7.20-15 står det på schemat så jag har en stund kvar.... tur att emelie är här, det är min goa kollega (http://emeliehagstrom.blogg.se

det har blivit ett besök på tradera :) jag har budat på lite MK grejer, får se vad resultatet blir.

Sedan har jag suttit och funderat på vad jag ska fixa för mackor tills på lördag när vi drar til gbg på scrappmässa :) det får bli bagels, 2 olika smaker.... den ena med ruccola, salami och brieost och den andra med ruccola, tomat, mozzarella och rödlök. *mumsigt* Mia ska fixa kaffe och dricka :)

i morgon ska vi på barndop så nur blir det hem och stryka tobbes skjorta och min tunika och kolla så att kjolen är ren och fin. barndop är alltid något speciellt :)

det blir lugnt ikväll då jag fortfarande har ont i både foten och knät..... *pust* har inte sovit mycket i natt :( för varje gång jag ska röra på mig så gör det ont *ajjje*

Jag önskar Dig en trevlig lördags eftermiddag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman! Det är kanon att få jobba med dig på helgerna. Känns så mycket roligare att jobba helg helt plötsligt :)



Kramar

2009-10-12 @ 22:40:37
URL: http://emeliehagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0