ont, jakt, bak o tvätt..... innehållet i min torsdag

Jag har såååå himla ont sedan gårdagens gym-pass!
Synd om mig faktiskt!

Men skam den som ger sig!
Idag ringde klockan 07.00, 08.15 parkerade jag bilen i gunnestorp, Tomas och jag skulle jaga med Yra
(tjejen till vänster på bilden)

 kommer matte nu?

så efter 2 timmar i skogen blev det kaffe och macka sedan blev det promenad med alla 3 taxarna :)
sedan blev det hem och baka..... Äppelkaka till morgondags fredagsfika på jobbet.
Hoppas nu att den blev bra!



Och när jag kom hem så lång...... på golvet:



2 stämplar :) och en öljett-tång!
jag har länge kollat på en crop-a-dile men den kostar från 300 kr...
och jag gav 50 kr för denna, *hmmmm* ett kap?
JAAAAAAAAAAAA!

hihi, dax att hänga första maskinen med tvätt.... kul? Not!

Ha en bra torsdags eftermiddag så här de sista dagarna i Oktober....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0