snö, bind-it-all o husvisning :)

Jag ringde Hobby Glädje idag för att kolla om mina clippboard o inneblad till BIA kommit, självklart av clipboarden restade :( men jag kunde inte låta bli att handla :)
Så när jag kom hem så skulle det ju testas å då funkade inte informations cd;n till maskinen så det fick bli youtube: http://www.youtube.com/watch?v=pkcIi7-Wu4I&feature=PlayList&p=C4830A0C953E7C2A&playnext=1&playnext_from=PL&index=38 och http://www.youtube.com/watch?v=k1Potsd3-Mk&feature=PlayList&p=C4830A0C953E7C2A&playnext=1&playnext_from=PL&index=39 så det löste sig:)
så här blev det :)



 I detta block ska jag ha mina kortbeskrivningar, har redan börjat fylla i :)

Sedan fick jag en kortbeställning av svärfar igår, så här blev det koret:
 det är till en konstnär och en golfare....

Nähe, snart dax för hus visning och sedan blir det Trim :) gym gym gym!

Ha en bra tisdags kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0