Torsdag kväll på jobbet....

Idag har jag åkt buss (igen) åkte en sväng igår oxå!

11.25 avgick bussen till göteborg, med stop i Ulricehamn, Borås, Landvetter och slutdestinatin va Göteborg.
Där blev det ett snabbt besök på Mc Donalds.... :) gött!
Och 14.10 bar det av hemmåt igen, med stop i Borås och sedan raka vägen till Jönköping.
Kolla in fler resor på; www.swebusexpress.se  :)
Jag åkte med och gjorde kundundersökning på bussen :)

Och nu är det bara 1.15 timmar tills kassan stänger :) och då blir det att ta bilen hemmåt och hjälpa sväfar.
Det hade varit kul att gå på hockeyn idag men det blir så stressigt då matchen börjar 19.00 så det får bli att lyssna på radion.... :( Så heja lite extra åt mig oxå, ni som ska gå!

Och nyss köpte jag:
Mary Kay Mineral Cheek Color Palette in Silk Nectar  det är den nyaste rougen från Mary Kay :) jag får den i morgon *göööt*



Imorgon blir det jobb 7.20-17.30 och sen blir det ev gymmet, Trim i Taberg :) om jag inte är allt för trött....

På lördag går bilen 08.30 mot http://www.kortmakaren.se/shop/ Nordiska scrappochstämpelmässan *jihuuuu jippi*

Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll!

mvh Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0