en lugn och skön eftermiddag







En kompis har fått en tjej så självklart har jag gjort ett kort som jag ska skicka.
Det är nog bland det gulligaste och flickigaste kort jag någonsin gjort.
Och det tog en stund att göra det.... Ca 1,5 timme.
Samtidigt kollade jag på lördagens avsnitt av Millenium,
jag gillar den serien/filmerna/böckerna starkt!

Så eftermiddagen har varit lugn och skön!
Härligt för det va just det jag behövde :)

Jag har varit på Ica oxå och handlat "grejerna" som jag
ska ha till morgondagens plankstek.
Tobbe o jag har bröllopsdag i morgon, 3 år!!!
Täk va tiden går fort när man har roligt :)


Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Ida H

Jättesött!

2010-04-20 @ 16:03:04
URL: http://scrappida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0