får vi sol idag?



Enligt www.yr.no så ska det vara mellan 5-10 minus idag och soligt :)

I morgon ska det vara mildare och på fredag ska det vara ett par plus grader...

Men i slutet av veckan så kommer minus graderna igen....

Till helgen blir det ett besök hos Angelica på www.Hildasrum.se
i Huskvarna, hon har beställt hem en crop a dile till mig :)

                                                      
                                          




I helgen (lördag) blir det ev lite partaj om de vi bjudit in kan komma ;)
Så nu sitter jag/vi och funderar på vad jag ska laga för mat,
men det blir nått i köttväg.... :)


Ha En BrA oNsDaG!



Kommentarer
Postat av: Ida H

Trevligt att du ä tebaka på bloggen.

Jag är jättenöjd med min cropadill, men har inte använt den så mycket på senaste.

Ha en fin dag!

Kram Ida

2010-02-24 @ 20:02:53
URL: http://scrappida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar ditt kort so najs:)

Tommy

2010-03-12 @ 12:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0