lite scrapping, va annars? ;)



Detta komm i förra veckan från PYhobby.
De har/hade rea och jag passade på att köpa lite blommor o papper.
De är väldigt snabba på att skicka grejerna och det tilltalar mig :)



Framsidan.... Men Tilda make a wish på :)


Kortet är öppet :)

Bästa kompisarna fick en tjej för knappt en vecka sedan :)
Stort Grattis vi är så glada för er skull!



Vi har beställt en gåstol från 1Klass, en blå....
Men den kommer inte förrän om et par veckor så i kiortet jag gjort (det ovan)
Gjorde jag en ficka och la i en bild på gåstolen så länge....


Jag hoppas att de kommer uppskatta presenten.
Det är ju nått lillan kommer kunna använda när han blivit lite större :)

I övrigt börjar semestern i morgon :)
Fyra härliga veckor, visst vädret ser väl itne så lovande ut.
Men för mig/oss så är det skönt att bara få göra vad man känner för.


Over And Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0