Hockey och Ljusdekoration.

Visst är det roligare att kolla på hockeyn tilsammans med någon.
Men frågan är bara vem....

18:55 blir det canalplus Webbtv,
om jag har hunnit fixa så blir det taco :)

Och i pauserna funderar jag på att dekorera mina adventsljus,
funderar på svirlar i silver och rött
och självklart en siffra på oxå :)

Svirvlar Clear Staps

Ovan ser du ett exempel på hur svirlarna kan se ut.
De jag har är större och mer detaljer på.

Sen blir det några band på och brads så klart :)

Jag återkommer med en bild.
Ska hitta ett bra fat att ställa dom på oxå.

Men igentligen borde jag städa.... Vill inte!!!
Får fixa det på lördag istället :P


Ha en bra dag!
Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0