Mer Spellbinders åt folket!

Lille Ralph har gått upp ett halv kilo på två veckor :)
Bra det, tyckte både BVC och vi.
Så nästa besök är om ett par veckor, då är det TVÅ månaders kontroll...
TVÅ månader, nej nej nej nu lägger vi i backen, tiden går för fort!
Och nyss så kom posten,
innehållande bla....
*jippie* Spellbiders;ena som jag köpt på Tradera kom :D
Här ska det stansas i cuttlebugen :P
återkommer med resultatet
Jag har fått med min tjejkompis Eva på vätterscrappen oxå :)
Även min svägerska (scrappida.blogg.se) och mia som jag pysslar med
har anmält sig + ett gott gäng med andra scrapp-sugna tjejer :D
Nu ska jag fika lite, ikväll ska farmor maggan va
lite barnvakt medans jag åker och handlar.
FISK= vill ha! står på listan och lite annat...
Brukar kunna åka och handla när tobbe kommer hem på förmiddagen efter nattjobbet
men idag blev det BVC och sen va det god natt för hans del...
Och jag tror inte att farmor blev speciellt ledsen :P
Ha en forsatt bra tisdag!
Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Gissa om jag längtar efter min Cuttlebug!!!:) Då kommer vi ses på Vätterscrappen - vad kul!



Kram igen

2011-02-22 @ 15:35:19
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: ullamaria

Så roligt att det går bra för er å den lille Ralph. Jag tycker namnet är helt suveränt.

Så kul grejer du har fått hem. Kanske får se lite mer av det på Vätterskrappen ;)

kram på dej, Ulla

2011-02-22 @ 18:26:24
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0