Medans vällingen svalnar....

Lilleman äter ju lunch numera, den består av kokt mat av olika sorter,
igår fick hans älgkött *mums* sa han om det.
Och på kvällarna får han även lite gröt eller välling, han håller sig inte mätt på bara "morsans mjölk" längre utan vill även ha lite mellanmål på eftermiddagen. Jag lagar all mat till honom, gillar att laga mat och när jag ändå kokar potatis eller nått annat till mig och tobbe så kokar och fryser jag även in till lilleman :)
Här kommer dagens kort, medans jag väntar på att vällingen ska svalna :)
"jordgubbs magnolian" var ju helt underbar att färglägga!
och jag som älskar jordgubbar (speciellt på marängtårta hihi)
Ha en fortsatt bra kväll! Och trevlig helg om jag inte återkommer med något roligt i morgon :P

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Visst är hon ljuvlig, jordgubbs-Tilda!!! Jättefint kort och underbart färglagt!



Kram

2011-07-22 @ 09:52:24
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Ett supersött kort! Riktigt fint färglagt.

kram Annika

2011-07-26 @ 15:06:37
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0