6 år senare....

Va tar tiden vägen?
Ja någonstans! för i garderoben är den inte (jag har dubbelkollat)
Om ca en vecka fyller min brorson 6 år!
Och det ska vi så klart fira :D
Så Ralph och jag belägrade Pyssel o Lek-rummet (som jag kallar det) en stund.
Han lyssnade på musik samtidigt som vi sjöng och efter en liten stund så somnade han gott.
Och nu är kortet klart, så här blev det....
Stämpel är från Magnolias Sweet Rainbow Colection som du kan köpa hos Angelica på Hildas Rum
Men jag har lånat den av Eva :D Tack för det vännen min!
Pappret är från Maja D Lantliv, oxå det köpt på Hildas Rum.
Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Ida H

Så fint han kommer bli jätteglad & jag kommer att se såååå överraskad ut för jag har ju inte tjuvkikat på bloggen hehehe

kram svägerskan

2011-06-21 @ 16:31:57
URL: http://scrappida.blogg.se/
Postat av: Pernilla/Trollwing

Vilken underbar bil och fint kort du gjort! Gillar vikningen skarpt! Han kommer bli jätteglad:)

Kram kram!

2011-06-21 @ 22:16:24
URL: http://trollwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0