Pyssel eftermiddag med Eva :)

Jag bara älskar detta brudpar :)
Det är en Skogstokig stämpel...
Och själva kortet är beställt till ett par som så klart ska gifta sig (höhö)
Oappret är Lantliv, köpt hos Hildas Rum helt underbart!
Detta kortet ska jag ge till en liten kille som ska döpas :)
Stämpel är från Hildas rum och textstämplarna från Linda
Det va ju ett tag sedan jag bloggade nu, har haft (och har lite kvar) att fixa i ordning i 3an.
Men vi trivs jätte bra, och Ralph o jag delar på det 3e rummet, jag ska bara hitta ett
lämpligt skrivbord :)
Ha en trevlig månda kväll, nu ska jag äta klart min kvällsmat.
Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Vilka fina kort du gjort, Karin. Glasögonbarnen är ju sååå underbart goda:)



Kram Linda

2011-06-20 @ 18:55:13
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0