Kort av tacksamhet!

Jag gillar att göra alla olika sorters kort men det är nått speciellt med de som ska ges bort som "Tack-kort" eller snarare av Tacksamhet :D
Kortet ovan har jag gjort till barnmorskan som jag gick hos när jag väntade DeDe (som va en Ralph)
Inuti kortet har jag skrivit några rader om hur hennes leende, omtanke osv har hjälpt mig mycket.
Har känt mig väldigt trygg vid varje besök hos Ann-Sofie!
Och om det blir en bäbbe till om ett par år så önskar jag att jag får henne igen :)
Detta kort har jag gjort på beställning, det är ett kort till sjukhus personal.
Jag tycker att det är väldigt viktigt att visa sin uppskattning, speciellt till de som arbetar med människor!
Pappret är från Fika serien (så klart) :D
Stämplarna är från Magnolia och är målade med distress.
Fjärilen kan du köpa hos Hildas Rum :)
Blommorna är punchade med retro-stämpel och
stämplarna är från Linda ( http://piecesbypieces.blogg.se/ )
I just love them!

Nähe, tvätten väntar....
Ha en bra lördag!
Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Kan bara hålla med dig om att det är lite extra roligt med tacksamhets-kort! Dessa är helt ljuvliga. Så kul att se stämplarna användas!:)



Ha en fin lördag!



Kram

2011-03-26 @ 17:58:01
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0