450 handgjorda kort på 60 dar = 7.5 kort/dag....

Så här såg det ut på bordet nyss, jag har kort 2 kort som jag fått på beställning....
Samtidigt hade jag facebook uppe, en gammal klasskompis började chatta med mig :)
Hennes ena kompis skulle gifta sig i April och hon undrade om jag kunde göra inbjudningskorten?
Ja visst tänkte jag för det rör väl sig om max 100 kort... Åh nej, 450 kort å de skulle vara klara
till Februari.... så jag skulle ha ca 60 dagar på mig. Fick tyvärr tacka nej till jobbet då korten inte kommer bli speceillt välgjorda under stress.... Men hon förstod :) bruden hade en anna tjej på gång som jobbade 50 % och skulle fixa korten men hon hade sätt korten jag laddar upp på facen och gillade mina bättre *smickrande*
Men som sagt va, jag jobbar redan 100 % och min man torbjörn ville inte att jag skulle ta på mig en sånt stort jobb.
Annat vorde ju det om korten skulle vara klara i April lr så....














 fikc användning för min "Handmade by" då jag gjort ett kort till en engelsk familj :)

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0