Är Erik rätt vinnare?



Den underbara låten Higher ser du honom sjunga i länken nedan, jag gillar verkligen hans röst!
http://www.youtube.com/watch?v=08YOgiuhCrU

Så JA, jag tycker att han är en värdig vinnare :)

Igår jobbade jag till 19 http://www.swebusexpress.se/ sedan va det Ica som gällde och mat :)
Patrik (min svåger) skulle kika förbi och äta... Så det fick bli pasta med sås till :)
Jag gjorde så här:

Kokade pasta hihi, *hmm* kan va bra att ha till ;)

Kokade upp mjölk o mjöl, tillsatte grädde.
Kokade samtidigt vatten i en annan kastrull och la i hackad broccoli.
Skar skinka till mindre bitar och blandade det med "såsen"
tillsatte broccolin när den kokat i ca 5 minuter.
Pressade i två vitlöksklyftor och salt o peppar.
Sedan lät jag det koka i ett par minuter till, prov smak-färdigt!


Samtidigt som såsen kokade så skar jag två baguetter, blandade smör och vitlök...
= egna vitlöksbrön :)
In i ungnen 200 grader i ca 10 minuter.

Tobbe knaperstekte bacon :)

När maten va klar så va det bara att inta soffan och kolla på Idol (första och sista gånen för denna säsongen)
Men vi kunde ju tien missa finalen!

Idag jobbar jag, stänger kassan 14.30 sen blir det hem o tvätta lite :( såg att tvättkorgen va rätt full....

Over And Out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0