hela helgen :)

WALLANDER - SKYTTEN i fredags hade tobbe och jag bestämmt oss för att bara vara hemma och ta det lugnt....
vid 18 tiden åkte tobbe och hämtade pizza *mums* vi skulle käka och se på Wallander filmen jag hyrt med mig hem. Men vid 18.15 ringde telefonen, det va sväfar och han ville att vi skulle hänga med och bowla....
så så blev det.... vi mötte upp dom vid pipes of scottland sedan gick vi till bowling arena :)
Jag spelade i samma lag som vesa (svärfar) och Per. Vi höjer hatten för det vinnande laget Peter "kessler" Eriksson, Wilsson och Cilla (det va Wilsson som gjorde så de vann).... ;)
Efter bowlingen blev det boshop arms och Sibylla *mums*

På lördagen ringde klockan tidigt, jag och min storebror Tomas skulle till Torsbohandels, lilla Yra fick oxå följa med så hon låg i mitt knä hela vägen till gällstad *mys*
Vi handlade lite julklappar och jag kikade på 22;an som tobbe och jag ska köpa till våren


Efter Torsbo blev det A6 med torbjörn och patrik... Vi handlade ytterligare lite julklappar och jag handlade en tunika:



 

Denna ska jag ha pǻ julafton tillsammans med en svart ljol och färg-matchande knästrumpor med rosetter på :)

Kvällen blev lugn, vi somnade i soffan *skönt!* Vi kollade klart på Wallander filmen, det va mycket action men filmen får ändå bara 3 av 5 stämplar.

Klockan ringde vid 9.30 på söndagsmorgonen... vid 11 skulle Åsa komma och gå igenom Mary Kays nyrås-makeup  och jag skulle gå min "roll on" ögonskugga. Torbjörn passade på att åka till A6 och köpa den sista julklappen.... När Åsa åkt vid 13 tiden så började jag steka köttbullar, skulle steka på 5 kg....
När jag väl stekt klart köttbullarna så började jag med julgodiset, omgång nr 2 :)
det blev bla knäck...

Kvällen avslutades i soffan :) va riktigt trött!

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0