väntar på ett gäng uppstämplat :)

Klicka för att visa Megabild! UPPSTÄMPLAT I JULTEMA


Klicka för att visa Megabild! Uppstämplade julmotiv

Det va länge sedan jag va aktiv på tradera och budade.... men så hittade jag dessa två och de innehåll inte ett enda uppstämplar motiv som jag har så det va bara att börja buda :)
Jag räknar med att få hem en del idag och en del på måndag :)


Igår kväll va vi hos svärisarna, vi åt ärtsoppa och jag stekte pannkakor :)
sen blev det kaffe o vindruvor i soffan :) 2 somnade i soffan o jag o svärmor satt i köket och pratade, *trevligt*

Snart ska jag till jobbet, det blir kräm o mjölk till middag då jag unviker att tugga allt för mycket.

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0