vilken afton! 7-1 :)



Va det därför Hv vann med 7-1? för målvakten inte såg något..... :)
Bilden nedan säger ju allt :)




Jag va inte där och såg matche, fick lite sms från en kompis som va på plats och så hade jag hockeyligan.se upp på datorn.

Jag va rätt trött, eller rättare sagt trött i huvudet efter att ha jobbat så jag somnade i soffan en stund.... passade på att tvätta två maskiner under tiden :)

Sedan åkte tobbe o jag till branten, närmare bestämmt till Mats o Malin.
Vi kollade på dansbandskampen, och det va ju helt okey!
Jag hittade snabbt mina favorier, The Playtones :)
De va bara bäst, egen stil o rytm!



Nähe, dax för en kop kaffe :)

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0