solen skiner :)

igår slutade jag 18.00 och då va det bara att sätta sig i bilen o åka hem, 19.00 blev det promenix av svärmor, rätt gött väder att gå i... lite halv svalt o friskt :)
sen blev det en kopp kaffe o Allsång på Skansen (lotta i götenborg, släng dig i väggen)
samtidigt tvättade jag 3 maskiner,körde fläkten hela natten så de skulle torka, det är ju så fuktigt nu!

men det blev läggdax sent igår oxå... :( jag behöver sova!
tobbe va hos min bror o jagade så jag va ensam hemma, så jag kollade på tv i soffan hela kvällen!
tills tobbe kom hem vid 23.30 då va det sängdax, klockan ringde 06.00.... *pust* men men jag är så tacksam för att jag har ett jobb! Och idag slutar jag tidigt, redan 13.40 :) sen ska jag å handla på ica maxi för Robban o Eva kommer ivkäll, vi ska grilla fläskytterfile, till det ska jag servera bakad potatis, sallad och grillade majskolvar.

Ha en bra dag!

// Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0