jag börjar bli lite tjurig...

Magnolia - So Jolly 09 - Tilda med Vintage Rosor
För en månad sedan beställde jag stämplar från Magnolia via Hobby Glädje.... bla den ovan
Tankten är ju att jag ska ha stämplarna till julkorten jag ska börja med nästa veckan....
Som tur är var jag på www.hildasrums.se i Huksvarna och köpte ett par julstämplar (du ser dom nedan)
Men men jag tänker inte lösa ut stämplarna om de kommer efter jul!

Idag blev det lucnh på www.sandys.se bakadpotatis med kräft o vitlöksröra o massa sallad, gött!
Får 3,5 stämplar av 5 möjliga då potatisen kunde varit lite mjukare.

Ikväll är tanken träning på Trim, får hoppas det funkar för jag mår så illa.....
Och om jga ringer svärmor och säger att jag bangar så lär jag väl får höra det läääänge....


 Sen har jag lovat Tobbe att vi ska till Ica Maxi och handla lite... å det får jag väl göra då...

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0