nedladdningsbar Mp3!

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9789173482981

Fyrvaktaren

Min svärmor har pratat om att hon köper ljudbäcker på nätet och laddar ner dom direkt i sin datorn, smidigt tänkte jag men sedan blev det inget mer med den saken.... Förrens idag då jag gick ut på nätet för att kolla om Camilla Läckbergs senaste bok, Fyrvaktaren kommit ut på ljudbok.... Och det hade den!
Hittade på adlibris (länken längst upp) där kostar boken 160 kr, istället för 250 kr!
Och då ska jag kunna köpa den, ladda ner den i min dator och sedan kan både Torbjörn o Maggan ta del av boken = kanon bra!

Jag ska nog introducera mamma i Mp3;s underbara värld för nu har ju hon oxå dator, ska kolla på en Mp3 spelare till henne :) hoppas jag får köpa julklapp till henne i år för då blir det en Mp3.
Vi gör så i familjen att vi skriver vårt namn på en lapp med önskelista, lägger det i en skål, tar en lapp och köper till den personen. Bra idee då vi är 8 vuxna och 2 barn och dte blir rätt dyrt och jobbigt att köpa till alla.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0