piggy o träna!!?!


En glad gris är en....


Jaha, då va det bestämt ( till 99 %) att jag ska ta sprutan, VILL INTE!
men jag få väl va min man till lags (för en gångs skull) och ta sprutan...

Frågan är bara om jag ska ta den i eftermiddageller i morgon?
Jag ska ju träna ikväll och det kanske inte är så bra att träna någon timme efter,
ska till gymmet och bli muskel-knutte ;)



Annars så går dagen otroligt sakta!
Slutar tidigt idag, ska hem och göra 2 kort som jag fått på beställning.
Ska börja jaga Distress pads oxå...

Ink - Jim Holtz Distress Pad - Vintage Photo vill beställa hem Ages Mahong, Faded Jeans, Walnut Stain, Peeled Paint och Brusched Concory.... men de kostar ca 60 kr/st så jag väntar nog lite....

Over and Out!
återkommer med bild på korten jag gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0