fredag! :)

Det har varit ytterligare en vecka med fullbokad kalender... men så är ju livet ;)
Här om dagen gjorde Torbjörn (min man sedan 2,5 år tillbaka) egen pasta, den blev kanon!

Här ser ni hur det såg ut..... ps. min man kan inte le på foton ds.





idag är jag ledig :)
har varit på Tommys vapenverkstad och är nu hemma igen, sitter o spanar på www.jaktvision.se
ska köpa en väst till taxarna att ha pejlen i när vi jagar :)

 Hunden du ser är en terrier (även kallas sumpråtta utav mig)
Men så här ser västen ut!

Nähe, dax för FB och farmville.

Ha en bra helg!
kram // Karin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Pastan ser smarrig ut :)

2009-10-02 @ 16:31:16
URL: http://emeliehagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0