gårdagen....

igår va en lååång dag.... jag jobbade 9.30-19 med jätte ont i kroppen, borde inte träningsvärken gå över snart?
vid 19.30 så skulle t-ledarna träffas på  för att äta och ha trevligt.
maten va bra, de har höjt priserna... men tyvärr är de som serverar lite sega, när varmräten väl kommit in så känns det som att de tittar bort och bara går förbi hela tiden... så det får bli 3,5 stämpel av 5 möjliga.
kvällen blev sen, kom hem vid halv 1, och väckarklockan ringde vid 06.00... då hade jag sovit ca 3 timmar :(
men men idag är det lördag och nya tag....

jag jobbar även idag 7.20-15 men denna dagen brukar gå fort *hoppas hoppas*.
får sällskap snart, av emelie ( emeliehagstrom.blogg.se). Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, jag ska göra en http://www.tasteline.com/Recept/Potatis_och_kottfarsgratang_-_jattegod! det verkar smidigt :)
men jag ska inte riktigt göra på samma sätt.

Nähe, dax för kaffe kopp nr 2, kan behövas om jag inte ska somna ;)

Ha en bra lördag, gör nu något du tycker om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0