pappers-rens o 2 kort m. kuvert

                                              

I förmiddags va jag en sväng hos min scrapp-kompis Mia och pysslade lite :)
Vi pratade om hur man ska styra upp alla små apper man har som man bara lägger åt sidan och inte använder.
Hon hade sorterat efter färg och det har jag oxå gjort nu :)



 detta kuvertkortet är inte riktigt klart ännu....

 inbjudan till ett barnkalas i alla regnbågens färger :)
detta kuvertkortet skrattade vi åt för det blev som det blev, men det gör mig glad (knäpp som man är) hihi


 så här ser kuvertkortet ut på insidan.
där kan du stoppa en inbjudan, en biobiljett, pengar eller liknande.

Ha en bra torsdag och heje heja HV!!!
kram// Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0