va bortskämd man är!!!



Jag kan vara jätte duktig på att se det negativa i livet.
Men att vakna upp bredvid den mannen älskar mest av allt är inte alls
en självklarthet för många!

Jag är så lyckligt lottad :)
Har en stor och go familj med både föräldrar, syskon, syskonbarn, en svägerska,
svärföräldrar och en svåger.

Och på bilden ni ser ovan står han med stort H, mannen i mitt liv!
Jag hoppas på många härliga år tillsammans med
honom och att vi kan bli fler i vår lilla familj.

För barn är verkligen ingen självklarthet.....

Idag har vi varit ute och jagat hela dagen :)
och nu blir det en lugn kväll i soffan, gött!

Ha det bra!
och glöm inte bort att var taxam för det Du har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0