söndag



varför ska alla ta kort när man ser som sämst ut?
jag va på återträff för 9:an igår, vi va på Karlssons salonger :)
det va taco buffe och det va gott!
men det blev rätt så tidigt då en hel del försvann när de öppnade för allmänheten vid 21.30 (vi va bjudna till 18)

innan återträffen så va jag,mamma, min kompis eva o svärmor på kvinnofrukort och lyssnade på:
Lena Maria Klingvall. Det va en mycket bra kvinnofrukost o mycket intressant! 


efter det blev det A6, närmare bestämt Kappahl och Din sko
http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Boots-och-kangor.aspx?art=248340&image=_A kolla in mina nya skor :)
ett kanon bra köp då jag hade dom igår o dansade i = inget ont o inga skoskav :)

på Kappahl blev det lite underkläder, 2  tunikoren lila och en rosa, 1 par jeans mörkblå i stretsch, 1 par tajts svarta, 2 strumpbyxor och 1 grön kofta :)

men nu är det shop-stop för den 17 bär det av till..............


å i morgon ringer jag hobby glädje och beställer hem Bind It All maskinen som jag o Mia ska köpa ihop :)

Ha en förtsatt bra söndag!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0