dagens ros!



Jag har ett par dagens ros att dela ut!

första vill jag ge till Lennart, Jonte och kompany på Jönköpings Depån ett
Stort Tack för den mycket fina buketten.
Grabbar ni är guld värda (nästan hela tiden.... hihi) Sträck på er för ni
gör ett jätte bra arbete!




nästa ros är till Mia "min pyssel o fika kompis" Klint
hon kom förbi mitt jobb helt apropå och lämnade en
"påskpresent" som innehöll massa fina papper, härligt ljusgrönt band
och "kakunderlägg". Mia, du är så go! Tusen Tack!


Och sedan Först och Störst, Carola och Carina, bättre kollegor finns inte.
Alla skratt, galna upptåg, recept och tårar vi delat under dessa år vi 
jobbat tillsammans. På tisdag ska vi ha en mys dag!

Världens största Kram till Er båda :)
 


I morgon blir det jobb.... men först blir det en mys kväll med Torbjörn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0