handla,städa och scrappa....

Dagens shoppande började jag och tobbe i
Torsbo i deras vapenaffär :)
Det blev lite gott och blandat....

Sedan blev det ett besök på Coop.
Svärmor o tobbes mormor hängde på,
det är trevligare att handla med sällskap!
Det blev bla kycklig, sparris och avocado....

Väl hemma så satte jag igång med att städa i köket....
Efter det va klart så gjorde jag kortet som svärfar beställt



under lappen står det nått hemligt ;)



Kortet ihopvikt.


Jag har använt mina favorit papper som jag köpt på
www.hildasrum.se i Huskvarna, de är helt underbara :)


Nähe, dax att ta i tur med tvätten.....


Over And Out!


Kommentarer
Postat av: ulla

Hej Karin,

vilket kul kort du har gjort.

Vi ses

2010-04-24 @ 17:19:01
URL: http://mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Ida H

Kul! Du gjorde om vikningen lite...ska testa den nån gång!

Tack än en gång för lånet av stämplarna!!

Kortet blev så uppskattat!

Synes!

Skjut inget viktigt nu...

Kram

2010-04-25 @ 10:00:03
URL: http://scrappida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0