Hv tog dom i sudden!



Varför ska Hv alltid vänta med att avgöra?
Kan de inte spela bort sina motståndare direkt?

Men de vann och det är det viktigaste :)

Maxmål61 kr.

Igår kväll hade maken och jag lite mys <3 :)
Han vakande rätt så tidigt, vid 18-tiden och då åkte vi till Max
och hämtade mat :)
Sen blev det käk och mys i soffan








Senare på kvällen gick jag o svärmor maggan en
promenad
, det blev ca 40 minuter och det va skönt i det härliga vädret :)
Får se om det blir en runda ikväll oxå....

Magnolia - Easter 2010 - Tilda bär ett Lamm

Jag hoppas kunna åka till Magnolia snart och kolla läget :)
Listan är lång... jag vill bla köpa några Distress ink refill



*Crushed olive, *stormy sky, *Wild Honey, *Rusty Hinge och *Spun sugar finns med på
min lista, du ser färgerna ovan :)

Sedan har de ju otroligt fina papper och blommor där nere i Borås :)

Over And Out!





Kommentarer
Postat av: Angelica

De nya distress dynorna och refillerna finns snart i en butik nära dig ;-)

Kram

2010-04-08 @ 11:02:06
URL: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0