ett Grattis kort och ljus dekoration :D

Kortet ovan har jag gjort till min svägerska (scrappida.blogg.se)
Hon fick det idag när vi firade hennes födelsedag.
När vi kommit hem från födelsedags firandet så somnade Tobbe i soffan direkt
så jag dekorerade fyra ljus med blå svirlar,
det gjorde ont i fingrarna när jag värmde dom... :(
Sen va det bara att göra pappersdekorationen och så
in i cellofanpapper...
Men jag tyckte att det blev bra.
Ha en bra lörda kväll!
Ps. jag har inte öppnat min blogg-vinst än, tror att jag kan hålla mig till
julafton Ds.

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Fin tag/grattiskort!! Och ljusen vart ju bedårande!

Fint med lite cellofan runt om också :)



Ha det gott!!



Kram Petra

2010-12-20 @ 17:32:55
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack Petra!



Ja, allt som sätter stopp är fantasin.

Men ibland tryter det....

Så jag brukar kika runt på olika bloggar för att få lite tips och ideer :)



kram

2010-12-21 @ 15:33:13
URL: http://scrappkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0