God Jul, Stressig Jul, Pysslig Jul, Matig Jul....

ljus och kort

I morgon eftermiddag och kväll ska jag och kompisen Eva pyssla :)

Våra män jobbar på samma företag och de ska äta jultallrik i morgon kväll
så vi ska ha en ladies night med pyssel och mat.
Ska bli kul att träffa deras lilla tjej, va ett par veckor sedan jag såg henne nu.

Tanken inför morgondagen är att jag ska göra klart julkorten och
altra ett par ljus.
Hittade bilden ovan på en blogg och jag gillar verkligen "fodralet" till ljusen
så det får det bli, perfekt att ge bort :)

Jag har några paket att slå in i kväll oxå när jag kommit hem i eftermiddag.
Väntar leverans på Mary Kay i morgon och tanken är att
handla de sista julklapparna i morgon oxå....

Mycket på programmet :)
Funderar på kyckling taco i morgon kväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0