Jag vann Jag vann Jag vann



 ***CLOSED****

http://distresseddesserts.blogspot.com/


Kolla vilket härligt paket jag har att vänta från Maria :)

Det kommer blir min julklapp, funderar helt ärligt på att slå in den och ge den till mig själv på julafton.
(om jag klarar att hålla mig) Jaja, visst låter det konstigt men sån är jag!

Jag va hos barnmorskan i morse och när hon kände på magen så sparkade Dede tillbaka.
Det är så ögonen tårar sig, en liten människa växer där inne och nu kan Dede börja känna igen sin mamma och pappas röst oxå. Detta kan bara kallas för en sak, ett underverk! och vi är så glada att just vi får uppleva detta.



Jag vill önska Er alla en kanon dag och många härliga dagar framöver!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0