Tips önskas :)

Snart är det helg, ska bli skönt att vara lite "ledig" har ett hem att städa och en överfull tvättkorg :D
Men just nu bryr jag mig inte om det....
Sitter och funderar över ett "Bra att ha scrapbooking paket".


Jag har en kompis som pysslar lite, vi hjälps åt lite men jag vill gärna
ge henne ett "startpaket" i julklapp :)

Va tror Ni om detta:

Fiskars - Skärmaskin 31cm

Distress Ink - Brushed Corduroy

Skärmaskin (ett måste) Ink pad för att kunna chalka kanter, Glitterlim och några Möster saxar
och sedan funderar jag på att stämpla upp lite och fylla en "blomform" med sju distressfärger
+ en pensel.


Kommentera gärna vad du tycker, saknas något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0