Vad längtar du mest till?

Är det köttbullarna, dopp i grytan, jansson, julklapparna, julgodiset?
Eller är det att sitta ner vid bordet ihop med nära och kära och
önska varanadra en God Jul och ett Gott Nytt År?


För min del så vet jag inte riktigt vad jag längtar till mest, det är en känsla.
I maggropen liksom :)

I morgon kväll startar vi upp hos bästa kompisarna Robban & Eva.
Det blir lite mat, vad har vi inte bestämmt än.
Sen blir det Bingo Lotto tills vi somnat i soffan...



Vi byter oxå julklappar :)
Vi har köpt lite till vardera...
Vad kan jag inte skriva nu ;-)
Men jag tror att de kommer gilla paketen.

När jag slutat idag så ska jag handla och sen plocka lite hemma,
borde tvätta.... :)


Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0