Mina nya skor!!!!! :)



Bil reparationen blev inte så dyr som jag räknat med
så det fick bli ett par svarta skinn converse :)

Först va tanken ett par svarta ecco, som ser ungefär ut som dom jag köpte...
men självklart va ecco skorna slut så jag gick vidare på A6
och hamnade på scorett, där hittade jag denna modellen
men självklart inte min storlek..... :(
de va snälla i butiken och ringde till stan och kollade,
de hade ETT par kvar... TAGNA!


Imorgon är det jag o Carola mot världen.

Och så vill jag passa på att ge mina kollegor en *bamsekram*
ni är underbart goa allihop bara så ni vet det!!!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Självklart är det så Du och Jag mot världen...Tjingelingsan

2010-03-25 @ 22:11:25
Postat av: Anonym

varifrån är dom köpta ? har letat efter såna överallt i år och inte hittat kan du snälla länka sidan elr säga vart dom är ifrån hade uppskattats jätte mycket !!!!!

2015-03-15 @ 13:06:29
Postat av: Anonym

varifrån är dom köpta ? har letat efter såna överallt i år och inte hittat kan du snälla länka sidan elr säga vart dom är ifrån hade uppskattats jätte mycket !!!!!

2015-03-15 @ 13:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0