ingen lugn helg precis....


I fredags efter jag slutat 17:45 så åkte jag, tobbe, och kompisarna Robban o Eva till Åsa o Martin.
Grabbarna skulle chilla i soffan och vi tre tjejer skulle scrappboka lite :)
Jag började med tavlan som jag ska ge bort, är snart klar faktiskt och sedan blev det pizza och en god chokladmouss efterätt. En riktigt lyckad kväll!


På lördagen ringde klockan 04:45, dax att hoppas ur sängen och börja resan mot....


Tullarns slott

http://www.swedishgamefair.se/

Varje år hålls en jakt mässa, Swedish Game Fair, antingen på Elmia eller Tullgarn
och i år va det Tullgarn som gällde....

Jag köpta mit ett par kängor

Men oroa dig inte, det är två men den ena fick inte vara med på bild.
Jag har haft mina andra kängor i 10 år nu så jag kände att jag kunde
unna mig ett par nya :)
Det blev ett par jaktfilmer och lite annat smått och gott oxå.
Tobbe köpte bla en avståndsmätare som kan kollat efter länge.
Jag somnade gott i soffan efter konstant promenerande mellan 09:00-16:10
(har lite ont i vaderna idag)

Sen va det hux flux söndag och vi skulle fixa med tobbes nya telefon
för det är ju onödigt att läsa instruktionsboken.... *harklig*

Det blev ett besök på Media Mark


Det blev ett Wii spel (lite onödigt men skit skoj)
Dr Queen första säsongen (såååå bra serie)
Och film till videokameran, ska filma ett dop nästa lördag och
skivor att bränna filmen på efter jag bearbetat den :)


Om ett par timmar ska vi till mamma o pappa och äta lite morsdags-kvällsmat.


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0