har varit och kollat :D


(ovan ser du emmaljungas City Cross med sittdelen på)

Tanken va att jag o tobbe skulle beställa barnvagnen och bilbarnstolen idag.
Men han blev försenad, bygger älgtorn med min ene storebror idag.

Men jag åkte till 1klass i alla fall och gick igenom vagnen med en säljare.
Och återigen började jag och slutade vid Emmaljungas City Cross :)
Gillar verkligen denna vagen, lätt, stabil och funktionell.
Och tobbe verkar tycka det samma.

Så på inköps/beställningslistan står just nu:
*Emmaljunga med sitt och ligg-del
*Skötväska och åkpåse - emmaljungas egna
*Britax bilbarnstol

Övrigt inhandlar vi när det börjar närma sig födelsedatum.
Men visst kollar man :)
Svårt att låta bil.

Det kommer bli några "specialare" oxå
Tex nappar och bodys från Hv´s kollektion.
Även lite kläder och nappar från Scania
(min man kör mercedes lastbil, jag är scania frälst och bästa kompisen
och tobbes arbetskollega robban kör och är volvo fantast)
Så det kommer bli krig :)





Ha en bra kväll och HEJA HV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0